Re: plik stronicowania - zgłupiałem

Autor: Jarek <supajusa_at_op.pl>
Data: Sun 26 Oct 2008 - 08:00:25 MET

> Ale masz drugą partycje.

Mam, nawet wiecej niż 2, ale czas dostępu będzie pewnie wolniejszy. Czyli
całośc będzie mniej wydajna. Skoro system operacujny wymaga pliku
stronicowania to będzie miał szybszy dostęp do czegoś co leży kllka ścieżek
obok ,niż do pliku, który leży na innej partycji. Wygładąłoby to tak, że OS
musiałby wczytywać część z C część np. z D. Czyli głowice miałyby sporo
pracy. Tak przynajmnej kiedyś czytałem, w jakiś pismach komputerawych.
Pozdrawiam Jarek