Re: W2k8 + aktualizacje WU

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 24 Oct 2008 - 16:28:06 MET DST

In news:slrngg3i90.u8s.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl,
*Jacek Kalinski* <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> typed:
> Pacjent: Windows 2008 Standard, SP1, x64, PL
> Przez jakiś czas (10 dni) aktualizacje działały bardzo dobrze.
> Później pojawiły się 4 nowe aktualizacje (pojawiło się więcej, ale
> 4 zostały):
> Aktualizacja zabezp. KB954211
> Aktualizacja zabezp. KB956841
> Zbiorcza aktualizacja zabezp. IE7 KB956390
> Zbiorcza aktualizacja zabezp. Killbit KB956391
>
> Niestety każdorazowa ich instalacja, kończy się obowiązkowym restartem
> serwera, a następnie ponowną chęcią ich instalowania, bo poprzednia
> zakończyła się błędami (wszystkie 4).
> [...]

Start\uruchom wpisz
regsvr32 msxml3.dll
regsvr32 %windir%\system32\wups2.dll
Sprawdz dzialanie witryny

Jeśli nie to wykonaj jak poniżej.
Wklej ponizszy tekst do notatnika
net stop wuauserv
net stop cryptsvc
ren %windir%\SoftwareDistribution SoftwareDistributionOld
ren %windir%\System32\SoftwareDistribution SoftwareDistributionOld
ren %windir%\System32\CatRoot2 CatRoot2Old
net start wuauserv
net start cryptsvc
Zapisz np. pod nazwa napraw.bat i uruchom go.

Jeżeli powyższe kroki nie pomogą to wykonaj kroki z
artykułu:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;910336
http://support.microsoft.com/kb/910336/pl
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;914810