Re: profil mobilny w 2003, problem

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Fri 24 Oct 2008 - 14:33:52 MET DST

W artykule <0400.000008ea.4901860e@newsgate.onet.pl> pabi napisał(a):

> witam
> mam 2003 i ustawile profil mobilny
> \\serwer\\udział\%Username%
>
> na serwerze są prawa wszyscy - full control do tego zasobu
>
> i user sie loguje, wylogowywyje a na serwerze nie tworzy sie katalog z jego
> profilem, nic sie nei dzieje
>
> czy profil sie powinien sam utworzyc za pierwszym razem w chwili wylogowywania
> sie usera czy trzeba mu utworzyc katalog i wgrac tam jego profil bo mi nie
> tworzy sie profil na serwerze w chwili wylogowanais ei usera ?

Czy użytkownik loguje się do domeny?
Jeśli tak, to powinien mu się utworzyć nowy profil.
Jeśli nie, to musisz skopiować profil przechowywany lokalnie na serwer
(właściwości systemu -> zaawansowane) i wybrać pozwolenie na używanie
tego profilu przez usera. Po zalogowaniu do domeny będzie miał swoje
ustawienia.

Jacek