Wymiana dysków pod SBS2003 PL ...

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Wed 22 Oct 2008 - 10:35:36 MET DST

Witajcie drodzy radiosłuchacze :-)
Mam prośbę o pomoc.
Jestem przed wymiana dysków w serwerze Maxdaty,
na niej system SBS 2003 PL,
Dwa dyski, z nich trzy partycje. Oba dyski w mirroringu na Raidzie.
Może mi ktoś podesłać jakis link do pomocy, jak zrobić to najsprawniej bez ponownej instalacji systemu ?

Ja ze swej strony myślałem o zrobieniu backupu starowego i podniesienia z niego systemu,
oraz odtworzeniu pozostałych zasobów plikowych ze streamera.
Czy to dobry pomysł i czy jest sens użycia do tego standartowego narzędzia NTBackup ?
Utwierdźcie mnie w tym albo odwiedźcie od tego pomysłu. Jak się Raid zachowa po wymianie dysków na większe ?
Wogóle poprostu podzielcie się swoimi doświadczeniamia w tej kwestii.

Będę bardzo, bardzo wdzięczny, a moja wdzięczność to dozgonna przyjaźń i pomoc w innych dziedzinach :)

Pozdrawiam

Długi