Re: Jak blokować reklamy w ie7pro

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 18 Oct 2008 - 18:31:09 MET DST

Użytkownik "Jan Kozlowski" <bic@spamerow.com> napisał w wiadomości
news:48f9d8f4$1@news.home.net.pl...
> On Cz 16 paŸ 2008 09:10:44p "Arek" <arek@fake.pl> wrote in

> Polecam wydac pare dolcow na program Admuncher, ktory ma automatycznie
> aktualizowane listy serwerow reklamowych. Po zainstalowaniu wszelkie
> reklamy na stronach znikaja.

Czy potrafi on obejść stosowany na Interii sposób przechodzenia do
danego artykułu...? Pod linkiem np. http://interia.pl/abc, kryje się
przekierowanie na coś w stylu
"http://jakis.serwer.reklamowy.com.pl/dhwihaiuhdiaw(ci%b1g różnych
znaczków)suhfihshttp://link.interia.pl/wlasciwyartykul ... Sensowne
obejście tego to obcięcie w linku przekierowanym wszystkiego przed
http://link.interia.pl/wlasciwyartykul, aby filtr nie zablokował
możliwości obejrzenia artykułu, a aby nie nabijać spamerskim serwerom
statystyk - żeby reklamiarze nie wiedzieli gdzie i kiedy zaglądałem, a
obejrzeć artykuł. Aby jasne było - godzę sie na reklamę która primo -
jest jawna, secundo - nie przeszkadza (czyli sobie siedzi gdzieś z
boczku i wesoło miga "kup najlepszy samochod". Takich reklam nie
blokuję. Natomiast jestem przeciw temu, aby bez mojej wiedzy ktoś sobie
rozeznawał, gdzie zaglądam, niezależnie, czy jest to serwis
pornograficzny, czy poświęcony smażeniu jajecznicy, bądź placków
ziemniaczanych.

--
D4
Oddaj krew dla Filipa...