Re: Partition MAGIG, a Partition MANAGER

Autor: Pink <Pink_at_WYTNIJ-TO.op.pl>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 02:01:49 MET DST

Dnia 2008-10-10, o godzinie 11:40:49, użytkownik *1634Racine* napisał(a) w
wiadomości: <news:gcn7vb$vr4$1@news.onet.pl>

> czy wiecie cos o tym, ze Partition MANAGER jest bezpieczniejszy od Partition
> MAGICA? (mysle o wszelakich operacjach na partycjach i gdzies-cos-kiedys tak
> wyczytalem, ale...)
>
> Czym te programy,tak naprawde, roznia sie? Tylko bezpieczenstwem pracy?
> Wiec ktorym dzialac, jesli juz ktoryms z nich?
>
> A moze juz inna epoka i jest jakis inny cudowny soft tego typu,a ja o tym
> nie wiem?
> (ale soft majacy _wszystkie_ mozliwosci PM, ze szczegolnym uwzglednieniem
> dzialania na partycjach bez utraty danych)

Acronis Disk Director Suite.

Niedawno zmniejszałem nim partycję systemową, a powstałą nieprzydzieloną
przestrzeń dokleiłem do innej już istniejącej partycji.
I nie było żadnych problemów, tylko strach, co z tego wyniknie :-)

--
Pozdrawiam
Pink