Re: Jaki bloker reklam do IE7 ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 11 Oct 2008 - 23:53:42 MET DST

Dnia Sat, 4 Oct 2008 23:58:26 +0200, Arek napisał(a):

> Bo po upgrejdzie opery do 9.52 stwierdzam że badziewie totalne, wiesza się
> raz na pół godziny, w boxach textowych raz da się pisać a raz nie, a pod
> paskiem adresu widzę całą historię, aa raczej pół hoistorii bo jestem
> zwolennikiem alternatywnej kolorystyki, a "spece" od opery musieli ustawić
> kolory na sztywno zamiast systemowych. najlepsze że z poprzeniej wersji
> wszystko grało. Jedyne co mi się w niej podoba praktycznie to bloker...

Wytnij starą Operę i zainstaluj ją ponownie od zera. To upgrade ze
starszej wersji jest przyczyną Twoich problemów. U mnie w 9.52 mam stale
otwartych kilkanaście okien i bywa że pracuję na niej non-stop
tygodniami, bez żadnych restartów.

BTW jest już wersja 9.60, działa zauważalnie szybciej.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/