Re: [Half OT] VirtualPC i Mandriva 2009

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sat 11 Oct 2008 - 14:46:40 MET DST

*Wojciech "Spook" Sura* pisze:

> Próbuję właśnie postawić Mandrivę 2009 na VirtualPC. Niestety zabawa kończy
> się bardzo szybko - po podmontowaniu obrazu ISO jako cd-romu, pokazuje się
> ekran Gruba, po wybraniu opcji bootowania Linuksa pokazuje się trochę
> tekstu, który kończy się następująco:
> www.spook.freshsite.pl/Temporary/screen.png

> Czy ktoś ma może pomysł, co jest nie tak? Dodam tylko, że do tej pory na
> VirtualPC 2008 udało mi się postawić tylko gołego Debiana, wszelkie
> Mandrivy, Suse, Ubuntu i Sabayony kończą marnie podczas próby zbootowania z
> płyty.

Jeśli postawienie tej Mandrivy (oraz większości innych dystrybucji
linuksa) na Virtual PC to nie jest jakaś sprawa honorowa :) albo
przymusowa, zrób to na VirtualBox'ie. Zdecydowanie mniej kłopotów z
wirtualnymi systemami nie-microsoftowymi.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]