Re: egzotyczna czcionka tytulu mp3-ki

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 08 Oct 2008 - 13:58:01 MET DST

Grzegorz Niemirowski in news:gcgrsi$2q5s$1@opal.icpnet.pl
> Nie wiem dlaczego. Czcionka w systemie nie powinna mieć znaczenia, i tak
> każdy ma dziesiętki a niektórzy nawet setki czcionek w systemie. Może nie
> miałeś tej, w której użyto w tamtym docu?

dziwna sprawa....
Bo zobacz:
j/w; srodtytuly doc-a czytaja sie po grecku w arialu i jego "jakby"
podzbiorze greckim. Dalej: w okienku worda, po otworzeniu tego doc-a, maluje
mi, ze jezyk jest grecki i tekst poza srodtytulami jest w Trebuchet MS - ale
taka czcionke mam zainstalowana, moze ona nie ma "podzbioru" gr.? Ale niby
dlaczego? Jesli ktos pisal nia [jest detekcja, jak wspomnialem], to raczej i
u mnie powinno zadzialac.
A tak nawiasem mowiac, to [patrz root post] zainstalowalem EAC w najnowszej
wersji, wlasnie z obsluga unicode i nadal nie moge wklepywac plikow audio z
egzotycznymi tytulami, wywala je i musze tytuly zmieniac na "lacinskie"...