Re: regedit do obcego rejestru

Autor: Marcin Szumilas <mcszumi_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Oct 2008 - 10:45:59 MET DST

Quoted:
Michal Kawecki (kkwinto@o2.px)
in news:fptpclx8pnl6$.dlg@kwinto.prv

> Co się działo przed awarią?

Przed awarią uruchomiono wirusa - któremu nie dał rady NOD32. Najpierw
podpiąłem dysk do innego kompa i usunąłem te trojany używając Kasperky Virus
Removal Tool. Potem przywracałem rejestr plik po pliku. Potem zacząłem
czytać o tym skipping autochk...

> Zaloguj się do Konsoli Odzyskiwania i wykonaj chkdsk /r c:.

Zrobiłem. Chkdsk nie mógł znaleźć pliku autochk, trzeba mu było ręcznie
wpisać ścieżkę. Chkdsk skończył, powiedział że znalazł i naprawił jeden
błąd.
Ale nadal się system resetuje.

MSz