Re: jak zamienic pulpity?

Autor: soonic <xxsoonic_at_op.pl>
Data: Mon 06 Oct 2008 - 21:54:23 MET DST

> Po prawokliku na pulpicie bêdziesz mia³ w³a¶ciwo¶ci ekranu, w zak³adce
> ustawienia zobaczysz 2 prostok±ty obrazuj±ce ekrany. Z³ap który¶ z nich i
> przesuñ przed lub za ten drugi. Kiedy¶ te¿ tego szuka³em.

jak przesuwam tymi prostokatami to nie ma znaczenia jak sa ustawione i tak
nie ma zadnej roznicy w efekcie. W sumie najlepiej jest jak ustawie tryb
"tylko monitor", ale za kazdym razem musze zmieniac recznie rozdzielczosc, a
poniewaz mam swoj uklad ikon na pulpicie to mi sie przestawiaja, szczegolnie
jak przechodze z duzej rozdzielczosci monitora na mala w laptopie. Probuje
jeszcze uzywac tego nView i przelaczania pulpitow, rozdzielczosci zostaja
przypisane do danego pulpitu, ale rozstaw ikon nie zostaje. Jak zmienie na
jednym pulpicie to po przelaczeniu pulpitow ta zmiana jest rowniez widoczna
na drugim:(

s.