Re: Wiele autonomicznych ekranów na jednym PC

Autor: Neogen <lukas.neogen_at_gmail.com>
Data: Mon 06 Oct 2008 - 09:08:33 MET DST

Jednak np karta jaka mam w laptopie (ATI Radeon x200) pozwala na
podłączenie drugiego monitora i umożliwia wyświetlenie na nim innego
okna (jest jakby rozszerzeniem pulpitu). Czy takie rozszerzenie
pulpitu jest ograniczone do dwóch monitorów?
Zastanawia mnie jak Windows będzie reagował gdy podłączy się kilka
kontrolerów w postaci monitorów dotykowych...