Miniatury - wielkość bufora

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri 03 Oct 2008 - 20:26:56 MET DST

Witam,
Windows XP SP3.
Walczę z OpenClipart, w każdym z podfolderów tego ustrojstwa chcę stworzyć
sobie miniatury celem szybszego przeglądania. Folderów jest dość dużo. Mam
ustawione zapamiętywanie ustawień każdego z folderów w "narzędzia/Opcje
folderów". Na którymś z kolei mam w systemie coś takiego:

www.artiun.ovh.org/wycinek1.jpg
www.artiun.ovh.org/wycinek2.jpg
www.artiun.ovh.org/wycinek3.jpg

Jak widać miniatury nie są już dalej tworzone, explorer żre jak dziki i ten
dziwny komunikat (pierwszy raz widzę. Coś mi się kołacze, że gdzieś można
zmienić wielkość pamięci (bufora) dla zapamiętywania ustawień folderów
(chyba dobrze myślę, że to jest przyczyna).

Pomoże ktoś podpowiadając w czym lub jak w rejestrze zmienić tę wielkość (o
ile to o to chodzi)?

--
Artur