Re: VISTA + ZXDSL 852

Autor: agent73 <agent73_no_spam_at_gazeta.pl>
Data: Fri 03 Oct 2008 - 11:22:19 MET DST

On Fri, 3 Oct 2008 00:26:42 +0200, "Kowal" <kowalik_k@op.pl> wrote:

>Heheh no tak tylko ja w ten sposób to nie bardzo lubie rozwiązywać problemy.
>To że jest problematyczny to i ja wiem bo już nie raz z nim miałem problem.
>Troche to dziwne.

Moim zdaniem nie ma się czemu dziwić. Ten modem jest zaprojektowany i
wytwarzany w Chinach, po najmniejszych możliwych kosztach.
Nie jesteś w stanie stwierdzić, czy jest to wina sprzętu (bo np. nie
trzyma określonych standardów a jeśli tak to jakich) czy może źle
napisanego sterownika? Nikt nie będzie się bawił w zdiagnozowanie
dlaczego czasem działa dobrze, a czasem źle (a że często działa źle to
powszechnie wiadomo - wystarczy odpytać Google), bo wykracza to poza
możliwości nawet pasjonata elektroniki, o przeciętnym zjadaczu chleba
nawet nie wspominając...
Myślę, że będziesz jednak musiał odżałować parę złotych na Sagema lub
jakiś inny modem i dać sobie spokój z ZXDSL-em. Szkoda nerwów...

Pozdrawiam

--
A.