Re: co lepsze : systematyczne upgrade czy service packi ?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 02 Oct 2008 - 23:24:10 MET DST

W artykule <gc174f$2urh$1@opal.icpnet.pl> Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> A jakieś racjonalne wytłumaczenie?

Jedynie praktyczne (instalacje XP na prockach 800MHz).
Nie jestem MSP ani developerem, żeby wgryzać się w strukturę i sposób
działania instalatorów SP, żeby porównać jaka jest różnica pomiędzy
dograniem SP3 oraz zainstalowaniem zintegrowanego SP3.

Może ktoś powie, że kwestia defragmentacji? Być może, ale czy to
ma aż takie znaczenie, skoro dyski są stosunkowo szybkie?
Być może inne rozmieszczenie plików na partycji? A czort ich wie.
Może integracja SPx zaśmieca dodatkowo rejestr lub powoduje jego
defragmentacje? Nie mam pojęcia.

"Gdybań" można robić wiele. Jedne są bardziej, inne mniej sensowne
(a część nawet całkowicie pozbawiona sensu). Ale i tak w praktyce
instalacja z płyty zintegrowanego SP3 działa szybciej (na słabszym
sprzęcie) aniżeli instalowanie SP2 i później nadinstalowanie SP3.

Jacek