Re: czasami wieszanie sie xp podczas ladowania

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 29 Aug 2008 - 01:05:24 MET DST

Użytkownik "RG" <rafal9991WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:3804.00000105.48b6fc95@newsgate.onet.pl...
> jeszcze dla prob przy kazdym wlaczeniu kompa dawalem opcje Włącz
> rejestrowanie
> uruchamiania
> i w koncu przy ktorejs probie komp sie zawiesil przy ladowaniu
> systemu.
> wiec chcialem zobaczyc w pliku ntbtlog.txt na czym ladowanie sie
> zatrzymalo
> niestety z tego zawieszenia w pliku nic nie zostalo zapisane tak jakby
> wogole w
> tym czasie komp nie byl jeszcze raz wlaczany z opcja rejestrowanie
> uruchamiania

Hmm... Nie pamiętam... kusi mnie sprawdzenie, czy po przełączeniu (w
systemie) transferu na PIO problem jest nadal, czy zniknął?
BTW. Czy w chwili "awarii" w stacji dyskietek, lub w napędzie CD-ROM
jest jakiś nośnik? Albo w porcie USB/czytniku kart? MIałem przypadek
systemu, gdy przy starcie trzeba było obowiązkowo wyjąć cokolwiek
siedzącego w napędzie dyskietek, inaczej system stawal na twardo w
trakcie ładowania, gdy wszedł do środowiska graficznego, a przed
uruchomieniem powłoki (akurat W98)... Bez dyskietki wszystko ładowało
sie galanto.

--
D4
Abecadło z pieca spadło,