Re: DOS pomocy...

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Aug 2008 - 23:22:56 MET DST

Krzysiek <krzysztofogorek@gmail.com> napisał(a):
> komenda TREE /a /f ??? dysk:/nazwa_pliku.txt
> czym zastąpić ??? długo nie używałem i zapomniałem... :-/

Nie bardzo rozumiem o co chodzi. W NT nie ma DOSu. Polecenie tree jest,
działa chyba podobnie jak w DOSie.
Z pomocy do WinXP:
Składnia
tree [dysk:][ścieżka] [/f] [/a]
Parametry
dysk:
Określa stację dysków zawierającą dysk, dla którego należy wyświetlić
strukturę katalogów.
ścieżka
Określa katalog, dla którego należy wyświetlić strukturę katalogów.
/f
Wyświetla nazwy plików w każdym katalogu.
/a
Określa, że polecenie tree powinno używać znaków tekstowych zamiast znaków
graficznych, pokazując linie łączące podkatalogi.
/?
Wyświetla Pomoc w wierszu polecenia.
A może chcesz przekierować wynik polecenia tree do pliku? Wtedy:
TREE /a /f > dysk:\nazwa_pliku.txt

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/