jak sprawdzic, ile MHz ma procesor?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Thu 28 Aug 2008 - 21:39:27 MET DST

Jak mozna sprawdzic, ile MHz ma procesor?

Mam dostep do Windows 2003 tylko zdalnie, chyba jest tam jakies
frequency scaling (powernow czy cool'n'quiet), przez co we
wlasciwosciach pokazana jest tylko mala wartosc (2.1 GHz, powinno chyba
byc 4.2 GHz - ale nie mam pewnosci). Czy wartosc pokazana we
wlasciwosciach jest wartoscia wlasciwa?

Jesli wlasciwa, to jak sprawdzic, jak jest taktowany teraz procesor?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org