Re: Zdalny pulpit (RDC) przez proxy?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Thu 28 Aug 2008 - 12:06:50 MET DST

Kajetan schrieb:

> "Wornet" <wornet@wornet.pl> wrote in message

> Jesli proxy rozumie protokol rdp, to tak. Ale bardzo watpie, zebys twoje
> proxy takie bylo.

Z proxy nie powinno byc problemu - wcale nie musi roumiec protokolu RDP.
Wystarczy proxy HTTP laczacy sie metoda CONNECT, czy jakikolwiek serwer
SOCKS.

Gorzej ze zmuszeniem klienta RDP to pracy przez proxy. Jesli aplikacja
nie ma mozliwosci pracy przez proxy, mozna sprobowac "zmusic ja",
uzywajac do tego np. programu SocksCap.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org