Bonjour

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 28 Aug 2008 - 10:42:54 MET DST

tak naprawdę nie wiadomo po co powstał w ogóle ten cały 'bążór' od Apple.
Niby to jakiś zeroconf dla networka ale praktycznego jego zastosowania nie
widzę. Na wszelki wypadek stworzyłem u siebie pusty plik o nazwie Bonjour i
dałem mu atrybuty ukryty, systemowy i read only aby jakieś oprogramowanie w
przyszłości nie chciało mi go wrzucić. Swoją drogą nie wiadomo po jakiego
grzyba Adobe Photoshop CS3 nie jest wstanie się założyć gdy mu zablokujemy
możliwość jego wrzucenia w ten właśnie sposób. Trzebaby pogrzebać w
instalatorze i go z niego po prostu wyrzucić.