Re: Padl Windows

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 27 Aug 2008 - 12:53:04 MET DST

> użytkownik zostaje wylogowany. Nie pomaga logowanie na inne konto, też od
> razu administrator zostaje wylogowany. W trybie awaryjnym tak samo. Można
> jakoś uratować jeszcze tę instalacje systemu?

miałem identycznie jak chciałem wywalić malware dostarczany razem z Adobe
Photoshop CS3 w postaci nikomu nie potrzebnego serwisu pod tajemniczą nazwą
Bonjour. Ostatnio niektóre firmy wciskają to na siłe a próba wywalenia
skutkuje nigdy nie kończącym się zwisem na ekranie Zapraszamy lub na samej
tapecie pulpitu. Nawet Zatrzymanie serwisu Bonjour skutkuje nieuruchomieniem
się do końca windowsa po restarcie, nawet z gruntownym czyszczeniem wpisów w
rejestrze które ten malware pozostawia. Tryb awaryjny działa.