Re: czasami wieszanie sie xp podczas ladowania

Autor: Pink <Pink_at_WYTNIJ-TO.op.pl>
Data: Mon 25 Aug 2008 - 21:23:07 MET DST

Dnia 2008-08-25, o godzinie 20:15:23, użytkownik *RG* napisał(a) w
wiadomości: <news:45db.00000c40.48b2f6bb@newsgate.onet.pl>

> [...]
> czasami podczas startu systemu jak pokazuje sie pasek "przelatujacy" komputer
> sie wiesza, dokladnie dzieje sie to w momencie zmiany na ekranie, czyli wlasnie
> jak sie zaczyna pokazowac ten ekran:
> http://www.rg.tar.pl/zawieszenie_xp.jpg
> caly ekran jest taki nie dokonca wyrazny (przyciemniony) - dlatego mowie ze sie
> wiesza podczas przechodzenia z poprzedniego widoku na ten widok.
> Niebieski pasek tez nie zdazyl sie jeszcze pokazac.
> Po zrestartowaniu system normalnie wstaje.
> to zawieszenie zadko sie zdaza, bo np. raz na jakies 2 tygodnie, ale jednak.

Miałem kiedyś podobnie na takiej samej płycie głównej.
Logo systemu podczas pojawiania nie rozjaśniało się do końca i ładowania
systemu tak jakby się zatrzymywało, ale wystarczyło poczekać kilkanaście
sekund (lub trochę więcej - nie pamiętam) i dalej szło bez problemu.

A w ogóle to próbowałeś poczekać chwilę, czy zawsze naciskasz reset?

> Co moze byc tego przyczyna?

Nie wiem, u mnie problem po jakiś 3 miesiącach sam się rozwiązał. :-)
Ale w tym czasie system kilka razy pobierał poprawki i zmieniałem
sterowniki do karty graficznej i dźwiękowej, więc chyba tym tropem
powinieneś pójść.

--
Pozdrawiam
Pink