Re: XP home a ilość pamięci

Autor: zlotowinfo <usuntousun_at_go2.pl>
Data: Sat 23 Aug 2008 - 21:17:02 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:g8pft6$ro7$1@inews.gazeta.pl...
> In news:g8obrd$78l$1@inews.gazeta.pl,
> *zlotowinfo* <usuntousun@go2.pl> typed:
>
> Jeśli jest jakieś ograniczenie, to RAM-u.

była mowa na grupe że 32bitowy system nie może zaadresować więcej
więc wnioskować by można że jednak chodzi o całość
a swap jest też swego rodzaju pamięcią - emulowaną

miałem ustawione swapa 0, potem 300mb, 1gb a ramu 3gb ramu wolne 1,5gb
a kolejne programy nie chcą się uruchamiać przy pewnej ilości uruchomionych

teraz nie wiem czy jest sens kupować kartę graficzną z 1gb pamięci czy
spasować na 256MB

bo jeżeli suma to zmniejszyć ram do 2x1GB (DUAL) swap 1GB i grafika 256MB
a może jednak 3gb(bez duala)+swap na ramdysku i grafika 256 MB