Re: ServicePackFiles - można usunąć?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 22 Aug 2008 - 13:53:23 MET DST

Użytkownik "RBprv" <brak_konta@onet.pl> napisał w wiadomości
news:g8m52p$6jd$1@news.onet.pl...
> Zainstalowałem SP3 przez autoupdate. Czy mogę teraz usunąć folder
> wymieniony w temacie, który zajmuje ok 700MB? Wszystkie foldery z $ na
> początku usunołem. Wiem że pozbawiłem się możliwości odinstalowania
> poprawek ale wszystko jest ok i nie zamierzam nic odinstalowywać.

Możesz, acz w razie jakiejś sraki z plikami systemowymi system nie
będzie miał z czego odtworzyć sprawnych plików... do tego będzie
niepokoić o włożenie płyty instalacyjnej (ale ten monit można w GPO
wyłączyć).
Jeśli nie narzekasz na brak miejsca na dysku - to zostaw ten katalog,
najwyżej go skompresuj. Aale... ja to zrobiłem (było potrzebne bardzo
dużo wolnego) i na razie nic złego się nie dzieje, więc jak nie
zamierzasz rzeźbić instalowaniem nowych, mniej znanych programów, czy
intensywnie zmieniać sprzęt, możesz się tego pozbyć.
W razie czego można ręcznie wywołać sprawdzenie plików systemowych.
BTW. Dobrze by było wpisy poprawek wywalić z listy "dodaj-usuń
programy".

--
D4
Abecadło z pieca spadło,