Re: XP sp3 a chkdsk i sprawdzanie plików

Autor: icek2 <icek2_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Aug 2008 - 10:54:52 MET DST

Piotr Palusiński pisze:
> In news:g8k603$e6q$1@news.onet.pl,
> *icek2* <icek2@poczta.onet.pl> typed:

> Wykonaj skanowanie z przełącznikiem chkdsk /r spod konsoli odzyskiwania.
> lub zmień w Rejestrze:
> HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager
> wartość DWORD "AutoChkTimeOut" = 0
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager
> Wyszukaj wartość REG_MULTI_SZ o nazwie BootExecute. Ta wartość zawiera spis
> komend egzekwowanych w trakcie bootowania systemu. Domyślnie jest tam:
> autocheck autochk * <-- i tak ustaw

chkdsk odpalone, strasznie duuuzo czasu leci na sprawdzanie indeksów :(

odnośnie drugiego problemu:
to uruchamiania się: odzyskiwanie plików systemu windows
po jakims czasie (dłuższym) prosi o wlozenie CD z WIN XP PRO (a
zainstalowany jest home) nawet jak włoże XP PRO, to po skonczonym
procesie i restarcie, znowu jest tak samo :(

--
pozdros
icek