Windows 2003 Serwer - obraz dysku

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Thu 21 Aug 2008 - 23:02:28 MET DST

Witam.

Zapytam tak nieśmialo... robił ktoś i mógłby przybliżyć co i jak?

System to Windows 2003 Serwer R2. Niby jest Norton Ghost (chyba 12) na tym
postawiony, jakiś tam obraz partycji robi ale mi się on... no coś nie
podoba. Stary jestem i kiedyś to się z płyty/FDD zapuszczało program i
robiło image. I myślę czym tu podejść do tego systemu i sprzętu (nie jestem
pewien co do tego czy w RAID czasami dwa dyski nie idą).
Chciałbym obraz dysku tak, aby w razie padu HDD wymienić go i podejść
powiedzmy z płytą CD/DVD i przywrócić system.

Pozdrawiam

--
Irokez