Re: OE, wyrównaj i herbata

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Thu 21 Aug 2008 - 19:48:55 MET DST

Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał w
wiadomości news:g8f39d$lk5$1@news.onet.pl...

> Często zdarza się, że przez kilka dni nie czytam grup dyskusyjnych i
> pojawiają się zaległości, które chcę automatem oznaczyć jako przeczytane.
> I tu pojawia się dziwna sprawa - jeśli zaznaczę je ręcznie i wybiorę
> prawomlask | oznacz jako przeczytane, to trwa to góra pół sekundy. Ale
> jeśli prawomlasnę nazwę grupy i z menu wybiorę pozycję "Wyrównaj",
> operacja potrafi przy dobrych wiatrach potrwać tyle, że spokojnie mogę
> przygotować sobie herbatę - i są to naprawdę czasy rzędu półtorej minuty.
> Co jest tego przyczyną i czy da się to może jakoś poprawić?

Może po prostu używaj (na zaznaczonej grupie) Shift+Ctrl+A.
I tak OE jest dużo szybszy niż Poczta systemu Windows w Viście :)
Przy zaznaczaniu wszystkiego jako przeczytane (Shift+Ctrl+A) zauważyłem, że
trwa to trochę poniżej sekundy na każdy tysiąc postów, tak że przy tej
czynności, np. grupa pl.misc.samochody (77835 nagłówków) "wyrównuje się"
około minuty.

--
Pozdrawiam,
Kerry