Re: listy dyskusyjne i program Agent - sourceforge.net

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Thu 21 Aug 2008 - 11:06:21 MET DST

Bartosz schrieb:

> to jak sobie zwykli ludzie z tym radza? tam jest 50 tysiecy maili,
> tego nie idzie w normalny sposob przerobic, a taki jakis program
> dedykowany na listy dyskusyjne jak agent bylby doskonaly,
> nie wyobrazam sobie tego w outlooku sprawdzac

Tak, korzystanie z ichniej (sf.net) przegladarki archiwum to doslowna
meczarnia - powolne to, czasem nie dziala itp.

Ale zazwyczaj nie ma potrzeby przegladania 50 tysiecy maili ;)

W programie pocztowym: zapisz sie na dana grupe, utworz filtr dla
wiadomosci z owej grupy, ktory bedzie je umieszczal w odpowiednim folderze.

Niektore z grup sf.net sa dostepne przez nntp np. na gmane.org (serwer
news.gmane.org); moze znajdziesz tam te swoje.

BTW, ja tez sobie nie wyobrazam sprawdzac tego w Outlooku, sa lepsze
programy do obslugi poczty ;)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org