Re: Uprawnienia dla grupy Active Directory

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Wed 20 Aug 2008 - 10:10:40 MET DST

"Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> wrote in message
news:Xns9AFFE5D97A212adresutuniema@127.0.0.1...

> Chciałbym np nadać grupie uprawnienia do wykonawania kopi zapasowej, a
> innej
> grupie uprawnienia do odtwarznia kopi zaposowych...

Domyslnie prawo backup i restore maja administratorzy i backup operatorzy.
Jesli chcesz to jakos pozmieniac,
to wyedytuj odpowiednie GPO i tam dodaj utworzone przez ciebie grupy do
uprawnien "Backup files & directories"
i/lub "Restore files & directories".

> Przez GPO mogę nadawać restrykcje, czyli ogranicznać jednostki
> administracyjne i grupy. A nie wiem jak rozszerzać uprawnienia...

Zle patrzysz w gpo editorze - patrz w computer configuration/windows
settings/security settings/local policies/user rights assignment