Re: Drukowanie za pomocą drukarki poza sieciąlokalną

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Tue 19 Aug 2008 - 20:19:38 MET DST

> Chodzilo mi o szybkie rozwiazanie na stale, czyli drukowanie ograniczajace
> sie
> jednego klikniecia.
>
> --

Zacznij od drukarki. Jak to sieciowa to jak się nie znasz to podaj model to
zobaczymy a jak troche się znasz to poszukaj bo niektóre drukarki sieciowe
posiadają taką funkcję we włąsnym serwerze druku. Drugą kwestią jest jakiego
typu posiadasz publiczne adresy IP dynamiczne czy syatyczne i czy wogóle
posiadasz publiczne i kwestia przekierowania tego do drukarki czyli dostęp
do konfiguracji NAT-u. VPN byłby dobrym rozwiązaniem.