[ Windows XP Professional SP2 PL ] Zmiana domeny/grupy roboczej niemożliwa

Autor: Mateusz Szczyrzyca <mateusz_at_annihitek.net>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 09:18:57 MET DST

Witam serdecznie,

Mam mały problem z przypisaniem jednego komputera do domeny lub grupy
roboczej - poprostu jest to niemożliwe, bo mam pola wyboru zaszarzone.

Screen: http://www.annihitek.net/winxp.png

Obszukałem trochę Google i pomoc techniczną Microsoftu. Znalazłem
jeszcze problem tego typu, iż polecenie `net view` w cmd.exe
zwraca: http://www.annihitek.net/winxp1.png

Warto jeszcze nadmienić, że we wlaściowościach komputera, w
zakładce ,,Nazwa komputera'', przycisk kreatora identyfikacji
sieciowej też mam niedostępny (zaszarzony).

W usługach systemu nic nie było zmieniane - prawie wszystkie są
albo odpalone, albo mają tryb uruchomienia na ,,ręczny''. We
właściwościach sieciowych zainstalowany jest jeszcze protokół
transportowy NWlink.

Czy ktoÅ› jest zorientowany, co jest nie tak?

Dzięki z góry z pomoc,
Pozdrawiam.

--
<http://www.abstynenci.pl> :: <http://www.bikertrzebinia.pl>