Re: Jak dostac sie do zaszyfrowanych plikow na dysku NTFS (Windows 2000)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 17 Aug 2008 - 11:30:40 MET DST

Dnia Sun, 17 Aug 2008 02:23:34 +0200, DoB napisał(a):

> Dzieki za odpowiedz.

> No niestety ;-).
>
> Skadinad wiem, ze istnieja przynajmniej dwa komercyjne programy,
> ktore cos takiego robia. Czyli sie da. Pytanie jest takie, czy robia
> to probujac zlamac szyfr?

Nie, to by za długo trwało :-). Program musi znaleźć dostęp do starego
profilu użytkownika, no i trzeba mu podać hasło do odczytanego
certyfikatu.

A jak chcesz się pobawić za darmo, to proszę:
http://www.beginningtoseethelight.org/efsrecovery/

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/