Re: czy można zainstalować sterowniki RAID w działającym Windows XP?

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Sun 17 Aug 2008 - 02:09:20 MET DST

On 16 Sie, 21:34, "ggs" <ggs_@_konto.pl> wrote:
> Ciezko bedzie pogodzic 2 tryby pracy w jednym chipie ICH.

Ale powiedz mi ggs, czy ciężko oznacza "niemożliwe", czy "nie łatwo".
Jeśli nie łatwo, to ja się chętnie potrudzę, tylko daj mi proszę
jakieś wskazówki :)

> P5B dlx ma dodatkowy kontroler Jmicrona wiec na nim postaw ten RAID1.

 A czy nie mogę do tego pojedynczego gniazda podpiąć samotnego dysku
Non-RAID, a RAID założyć na gniazdach kontrolera Intela? Ponoć z
JMicronem są problemy i Intel jest stabilniejszy, a poza tym - tak
byłoby prościej :).

Dzięki za odpowiedź (tę i mam nadzieje następne) i pozdro
micz