Rozszerzona obsługa alfabetów typu chiński

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Sat 16 Aug 2008 - 14:24:50 MET DST

Instalując Windows nie zainstalowałem rozszerzonej obsługi alfabetów bo nie
była mi do niczego potrzebna, jednak teraz testuję funkcje Windowsa
dotyczące Unicode i może gdybym zainstalował tę obsługę mogły by działać dla
znaków o kodzie większych od 65535. Jak można to doinstalować bez
reinstalacji całego systemu? Gdy wybieram "Zainstaluj opcjonalne składniki
systemu Windows" to nie ma team tej możliwości