Re: Czym przeniesc winde NT4 na nowszy sprzet?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 15 Aug 2008 - 22:15:23 MET DST

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:g84nfk$l8j$1@inews.gazeta.pl...
> WinNT4sp6a dzialal mi dobrze na plycie i845 i pentium IV 2,4GHz. Ale
> jak
> padla plyta glowna i chcialem przeniesc na i865 to nie poszło. :-(

Mnie zadziałal na P5VDC-MX (chipset OIDP VIA) z prockiem P4HT 3G06, ale
dłużej nie próbowałem, bo nie miałem czasu na pieprzenie ze sterami,
poza tym, to było testowane w wersji na jeden procek, a P4 z HT to jakby
dwa procki. Ale w najbliższym czasie czeka mnie znowu próba, czy NT4
pójdzie na mojej Gigabyte.

--
D4
Abecadło z pieca spadło,