darmowy klient FTPS oprócz FileZilla

Autor: Pi0tReK <antyspamer_at_gazetta.pl>
Data: Fri 15 Aug 2008 - 15:03:36 MET DST

Witam,
poszukuję darmowego klienta FTP z obsługą TLS/SSL.
Próbowałem używać ostatniej wersji FileZilla, ale niestety otrzymuję błąd
opisany m.in. tutaj:
http://forum.filezilla-project.org/viewtopic.php?f=2&t=7688&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Nie mam wpływu na wersję zdalnego serwera.
Znalazłem komercyjne wersje klientów FTP, które łączą się bezproblemowo z
serwerem z którm FileZilla nie jest w stanie sobie poradzić.
Znacie może jakieś inne darmowe klienty ftps?

--
pozdrawiam,
Pi0tReK