Re: drukowanie w kosmos

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Thu 14 Aug 2008 - 18:28:47 MET DST

On Thu, 14 Aug 2008 06:26:30 +0000 (UTC), jureq
<jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

>Może zdefiniowanie jakiejś drukarki postscriptowej a potem korezystając z
>tego sterownika pozwoli na wydruk do pliku. Przerobianie z PS na PDF
>powinno być już proste.

dzieki. probowalem z HP4000PS, ale nie widze tam zadnej opcji, ktora
by umozliwila drukowanie do pliku (chyba ze w samym sofcie drukarki,
tam jeszcze nei zagladalem).
jedyny plik jaki potrafie z tego wygenerowac to .spl dla tej drukarki,
ktory przy odrobinie szczescia uda mi sie skonwertowac do czegos
ludzkiego. niemniej przy tym rozwiazaniu musialbym te ksiazke jednak
fizycznie drukowac, czego chce uniknac. <rs>

--
"My God is nicer than yours". Thomas Krupski