Re: Uruchamianie dll pod IIS

Autor: LW <leszek.wachowicz_at_gmail.com>
Data: Thu 14 Aug 2008 - 09:37:27 MET DST

Grzegorz Danowski wrote:

> Plików dll się nie uruchamia, bo to są biblioteki - uruchamia się pliki
> wykonywalne, czyli exe.
Niesamowite, a ja myslalem ze dynamic link library to nowy format xvid:P
Druga rzecz, na IIS'ie czesto nie uswiadczysz exec'a, wiec prosze nie
pisz oczywistosci - to moze podam przyklad: czy uwierzylbys ze uruchamia
sie takie oto pliki: default.html, default.aspx, default.asp. Moja
odpowiedz jest czysto sarkastyczna(wg mnie ten post tego wymagal). Wiec
przepraszam jesil kogos urazilem.