Re: Program do kontrolowania limitu downloadu z Internetu?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Tue 12 Aug 2008 - 17:22:33 MET DST

W artykule <g7s05h$n38$1@news.onet.pl> kokpit napisał(a):

> Lącze jest z Mulimedii. Dzięki za linki, niektórych z tych programów
> jeszcze nie próbowałem.

Z tego co widzę, to jeszcze dla MM nikt nie napisał specyficznego
programiku do sprawdzania danych. Nie wiem na ile znasz się na
programowaniu, ale (teoretycznie - ja nie mam tam dostępu), limity
możesz sprawdzić na https://www.mm.pl/maxmedia.php
Więc jeśli nie jesteś zielony, program może Ci się tam logować,
pobierać odpowiednie wartości z kodu HTML i wyświetlać w postaci
jaka Ci tylko będzie odpowiadała.

Jacek