Godzina uruchomienia WinXP

Autor: wiktor <invalid_at_invalid.invalid>
Data: Tue 12 Aug 2008 - 12:37:19 MET DST

Witam
System to Windows XP Pro. Gdzie mogę znaleźć informację o której godzinie
został danego dnia uruchomiony system? Uruchomiony = włączony komputer i
tak pozostawiony - system się uruchamia i "staje" na oknie logowania.
Interesuje mnie czas pojawienia się tego okna logowania, a nie czynności
zalogowania przez jakiegoś użytkownika (to następuje po godzinie od
uruchomienia komputera). Jest to gdzieś zapisywane przez system? Czy
potrzebny będzie jakiś program zewnętrzny? Jaki?
Dzięki,
wiktor