Re: odzyskany WinXP na innej partycji niż C: , dotychczasowy na C:

Autor: podgikp <podgikp_at_poczta.internetdsl.pl>
Data: Tue 12 Aug 2008 - 09:15:23 MET DST

marcin_p pisze:

> Tak jest panowie. Wszystko zależy od szczegółów na które zazwyczaj nie
> zwraca się uwagi.
>
> Bardzo wam dziękuję.
Witam

Ja mam taką właśnie sytuację i problem.

Po sklonowaniu Ghostem na 2 dysk nie mogę uruchomić żadnego .

Próbowałem oczywiście uruchomić razem i brakowało mu miejsca na nowym
więc wyłączyłem.

Teraz jest tak że jak włączę tylko stary dysk to uruchamia się do
poziomu wyboru trybu : wybieram awaryjny a on i tak zatrzymuje się na
migającym kursorze. Podłączałem partycję na podgląd jest na niej
wszystko co powinno boot.ini i inne od bootowania , katalog Windows ,
pagefile.sys , chociaż ma on datę po zmianach.

Co radzicie?

Czy pagefile.sys można by usunąć i próbować uruchomić system?