haslo WI-FI w XP - gdzie jest przechowywane

Autor: <janneta_at_poczta.fm>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 10:09:58 MET DST

Czesc

Windows XP - lacze sie z nim z siecia bezprzewodowa - przechowuje
haslo do tejze sieci. W managerze polaczen bezprzewodowych po
kliknieciu na moja siec wyswietla mi sie pytanie o haslo i wpisane
haslo w postaci kropek (zamaskowane). Windows loguje sie do routera
bezprzewodowego za pomoca tego hasla. Haslo zginelo w mojej pamieci :
( ale PC z WinXP caly czas je pamieta i uzywa. Jak je wyciagnac ?
Probowalem program Revelation do odkrycia hasla z zamaskowanego pola,
ale nie dziala w tym przypadku (wyswietla tylko ??????? ). Czy jest
jakis inny sposob na to ? Potrzebuje hasla zeby podlaczyc nowa maszyne
do sieci a tu taka lipa.

Pozdr.