Re: Punkty przywracania w viście

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 07:56:47 MET DST

In news:g7nl4q$ecm$1@atlantis.news.neostrada.pl,
*blekitna_stal* <blekitna.stal@gmail.com> typed:
> Folder System Volume Information jest pusty, ponadto nie idzie go
> otworzyć - odmowa dostępu, a mam zrobione kilka punktów przywracania.
> Czy w ogóle można skopiować te pliki?

Temat był poruszany wczoraj na pl.comp.os.ms-windows.vista.
Cytuję wypowiedź Michała Kaweckiego:
<cyt>
Ale mylisz się - da się wyłuskać i to w bardzo prosty sposób. Należy
wykonać polecenie vssadmin list shadows | more, na liście punktów
przywracania odszukać ten z właściwą datą, zapisać sobie nazwę
przypisanego do niego wirtualnego urządzenia np.
\\?\GLOBALROOT\Device\HarddiskVolumeShadowCopy4, a następnie przypisać
do tego urządzenia punkt dowiązania poleceniem mklink /d c:\shadowcopy
\\?\GLOBALROOT\Device\HarddiskVolumeShadowCopy4. W ten sposób zawartość
punktu przywracania stanie się dostępna w folderze c:\shadowcopy.
</cyt>