Modem analogowy + Skype

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Aug 2008 - 22:48:10 MET DST

Tak sobie kombinuje by wykorzystać zwykły modem analogowy jako telefon,
ale używać do komunikacji skype. Czyli np ktoś dzwoni to tak jakby
dzwonił na skype i odwrotnie.
Można mieć numer skype, ale to nie o to chodzi, bo póki ktoś siedzi przy
komputerze to może odebrać taka rozmowę a jak kogoś nie ma to to dzwoni
tradycyjnie telefon w innej części budynku. Poz«a tym odbierając na
skype rozmowę można by ja przekierowywać po sieci wewnętrznej, wiec
wynikowo chodzi mi o coĹ› w stylu programowej centralki telefonicznej.

Jest to do zrealizowania? jest jakieĹ› oprogramowanie by z modemu i lanu
(i skype bo tak było by najwygodniej) zrobi mi centralkę telefoniczną?

Taka programowa to nie trzeba kabli, sprzętu, nic.