Re: Jaki najlepszy antywirus?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 10 Aug 2008 - 20:27:34 MET DST

Proces Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl> zwrócił błąd:

> Avast nie zgłosił mi jeszcze alarmu który mógłbym uważać za fałszywy,
> niedawno zainstalowałem Avirę i pokazuje że program który skompilowałem może
> być niebezpieczny (program ten pobiera listę procesów)

Może to nie jest bezpieczne dla Aviry ;) Ja mam kilka programów
niebezpiecznych i avira żadnego nie wskazuje. Jeden z tych programów,
który napisałem parę lat temu, też pobiera listę procesów aby potem
znaleźć jeden z nich i grzebać w jego pamięci, w trybie debuggera. IMHO
jest to dość nieładne zagranie a jednak Avirze nie przeszkadza. Być może
Twój program ma jakąś część odpowiadającą sygnaturze wirusa?

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8