Re: Jaki najlepszy antywirus?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 09 Aug 2008 - 22:47:25 MET DST

Proces Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl> zwrócił błąd:
> Kaspersky ,AVG,NOD32 czy Avast czy Avira?
> Jakie są dobre do wykrywania różnych typów zagrożenia jak trojany i
> rootkita, które programy mało spowalniają komputer, z których mających
> bezpłatną wersję warto coś wybrać?

To zależy od tak wielu czynników że nie ma co pytać tylko sprawdzić
samemu. Ja osobiście nie znalazłem żadnego antywira który by nie
spowalniał mi kompa (Vista), ostatecznie z bólem kupiłem NOD32
(sprawdzałem tylko komercyjne). Z bólem, bo starsza wersja noda na XP
lata o wiele ładniej.

Na słabszym notebooku używam Aviry, oszczędza zasoby, na jeszcze
słabszym kompie - Avasta, bo mniej manifestuje swoją obecność.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8