Re: Bootowalna p³ytka z antywirusem

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Sat 09 Aug 2008 - 21:30:00 MET DST

U¿ytkownik "Piotr Palusiñski" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:g7kon3$las$1@inews.gazeta.pl...
> http://www.libertarianizm.mypunbb.com/viewtopic.php?id=57546

Ciekawa strona.
Je¶li chodzi o rootkity to gmer pokaza³ mi listê, trocê mniejsz± pokaza³
RootkitRevealer z inforamacj± ¿e niektóre pozycje rejestru nie zgadzaj± siê
fizycznie z API. Nie wiem jednak czy to szkodliwe oprogramowanie i jak je
wyrzuciæ, mam ca³kiem niedawno postawiony system, i z rootkitów mam Alcohol,
nie wiem czy tak ma byæ (bo grzebie on w systemie pokazuj±c ISO jako dysk),
czy te¿ co¶ przyczepi³o siê do Alcohola.