Re: Aktualizacje dla SP2

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Fri 08 Aug 2008 - 19:10:43 MET DST

> Zmiana miała nastąpić na koniec lipca
> http://blogs.technet.com/mu/archive/2008/07/03/upcoming-update-to-windows-update.aspx

"avoid a false sense of security, the Windows Update client automatically
checks for and installs any available infrastructure updates anytime a
system uses the Windows Update service, independent of the settings for how
it handles updates. "

Czy to znaczy, że Windows potrafi coś-tam sobie zainstalować mimo wyłączenia
automatycznych aktualizacji? :-/

--
Azarien