Windows Search 4 i brak zakładki do dodania UNC

Autor: Tomkowski <tomkowski_at_DODATEKinteria.pl>
Data: Fri 08 Aug 2008 - 10:13:33 MET DST

Witam,

Instalowałem na kilku komputerach z WinXP SP3 Microsoftowy program do
wyszukiwania informacji: Windows Search 4. Na jednym z nich przydarzyła
się ciekawa sytuacja, ponieważ w zaawansowanych opcjach programu nie
pojawia się zakładka "Dodawanie lokalizacji UNC".

Próbowałem różnych rzeczy, ale dotychczas nie udało mi się sprawić, żeby
zakładka była widoczna. Nie pomogło przeinstalowanie Windows Search, nie
pomogło sprawdzenie Policies (nie ma zdefiniowanych), nie pomogło
sprawdzenie Policies w rejestrze (nie ma zdefiniowanych wpisów w
rejestrze).

Szukam więc dalej rozwiązania. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem
i co należy zrobić, aby zakładka do dodawania lokalizacji UNC była widoczna?

Pozdrawiam, Tomkowski