Nie działa "ć", standardowe rozwiązanie nie pomaga [ATI]

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Thu 07 Aug 2008 - 14:10:36 MET DST

Witam!

Kupiłem dla znajomej notebooka HP6820s z zainstalowanym Radeonem.
Niestety, na lapku nie działa "ć" (tylko mała literka - duże "Ć" daje
się wpisać bez problemu). Przy wpisywaniu go odpalało się ATI Control
Center.

Rozwiązanie było mi znane - wszedłem w sterowniki grafiki i w menedżerze
klawiszy wyłączyłem wszelkie skróty. Niestety, nie pomogło. Wprawdzie
już nie odpala się ATI Control Center, ale "ć" nadal nie działa.
Komputer jest "czysty", prosto z pudełka, zdążyłem jedynie zainstalować
GG i Skype, więc nie wiem co jest. Na infolinii HP powiedzieli, że
powinno wystarczyć to co już zrobiłem, czyli wyłączenie skrótów w
sterownikach do grafiki. Niestety nadal najwyraźniej coś blokuje
kombinację alt+c, niestety nie mogę dojść, co, bo na kompie w tej chwili
praktycznie nic nie ma. Mam do czynienia z dwoma innymi HPkami
różniącymi sie tylko grafiką i pozostałe fabryczne programy HP "ć" na
nich nie blokują. Najwyraźniej ATI coś jeszcze przeskrobało...

Ma ktoś pomysł? :)

--
Pozdrawiam,
Maciek